5 призрачни трика за продажба на жилища. 👻

25 Окт 2022

Време за четене: 1 минути

1.  Избягване на страшната декорация за Хелоуин

 Понякога най-добрият маркетинг за недвижими имоти е да разберете какво да НЕ правите. Що се отнася до декора за Хелоуин, това обикновено за американците означава да не прекаляват с декорациите. 

 2.  Смесване на маркетинга с лакомствата

Инструментите за маркетинг стратегия с недвижими имоти се предлагат във всякакви форми и размери, дори малките бонбони, които раздават на Хелоуин. Когато раздават бонбони и  лакомства, повечето хитреци слагат малка листовка или визитна картичка, за да уведомят хората, че домът им е на пазара.

3. Осветяват дома си

С приближаването на календара към зимата и скъсяването на дневната светлина става все по-трудно да се покаже един дом в целия му блясък. Това е така, защото просто е трудно да се види и оцени имот, когато е тъмно. Ето защо е важно да се инвестира в изобилие от светлини.

4. Организиране на Ден на отворените врати на тема Хелоуин

Въпреки, че предпочитат да избегнет откровено плашещ декор отвън на дома си, това не означава, че не може да организират тематика за Хелоуин – ден на отворените врати. Тази конкретна маркетингова стратегия за недвижими имоти работи най-добре или през уикенда преди, или директно на Хелоуин. (Няма да окаже голямо влияние, след като празникът отмине.) Може да включва: организирани състезания по рисуване на тикви, щанд за клатене на ябълки...дори (умерена) къща с духове. Всичко, което привлече вниманието на малките малчугани, със сигурност ще привлече вниманието и на техните родители.

5. Гъвкави са  

Има голям шанс потенциалните купувачи просто да имат много по-малко свободно време през есента и зимата, отколкото през лятото.  Това означава, че са гъвкави по отношение на неща като организиране на графици – дават на потенциалните купувачи възможно най-много опции – и крайни дати. Никой не „мечтае“ да се премести през Ноември или Декември.  

Имате ли съвети за продажба на жилища в сезона на Хелоуин? Пишете ни!